Kako do nas?

Kako do nas

Občina Radenci je »mlada« občina, ustanovljena leta 1994, z odcepitvijo od občine Gornja Radgona. Svoj praznik praznuje 19. junija - v spomin na Kapelski (Radenski) tabor leta 1870.Njena površina zajema 3374 ha in se razprostira na desnem bregu reke Mure, na radenski terasi pod severnim obrobjem Slovenskih goric, 6 km od meje s sosednjo Avstrijo in 12 km od Murske Sobote.Na površini 34,1 km2 prebiva 5.265 ljudi. Sestavlja jo 22 naselij: Boračeva, Hrastje-Mota, Hrašenski Vrh, Janžev Vrh, Kapelski Vrh, Kobilščak, Kocjan, Melanjski Vrh, Murski Vrh, Murščak, Okoslavci, Paričjak, Radenci, Radenski Vrh, Rački Vrh, Rihtarovci, Spodnji Kocjan, Šratovci, Turjanci, Turjanski Vrh, Zgornji Kocjan, Žrnova. Občinsko središče so Radenci.

-         Glavno naravno bogastvo občine Radenci so mineralni vrelci. Radenci so znan zdraviliški in počitniški kraj z eno najbogatejših in najkakovostnejših slatinskih območij v Sloveniji. Znani so po priljubljeni in svetovno znani mineralni vodi z imenom Radenska. Danes je v uporabi devet izvirov slatine, s povprečno temperaturo 12 – 16 °C, ki dajejo osnovo zdravilišču in zdraviliškemu turizmu. Radenci so znani še po vinih iz Kapelskih goric in tradicionalnih kulinaričnih dobrotah, športnem in kulturnem turizmu, živalskem vrtu, prijaznosti ter gostoljubnosti ljudi.

Kraj Radenci se z imenom Radein prvič omenja v daljnem letu 1436. Čez slabih 400 let (1833) odkrije študent medicine Karol F. Henn na območju današnjega zdravilišča slatinski vrelec. Leta  1869 se vrne kot zdravnik in vrelec  zajezijo, kar pomeni začetek izkoriščanja mineralne vode, polnjenja »slatink« ter nadaljnji razvoj zdraviliškega kraja - rehabilitacija srčno-žilnih bolnikov.  Kraj dobi kmalu tudi železniško povezavo od Špilja skozi Gornjo Radgono in Radence, naprej proti Ljutomeru. Trgovanje z mineralno vodo »cveti«, obenem pa postajajo Radenci turistični biser s prvim igriščem za tenis, s pitno dvorano in kavarno, z igriščem za mini golf ter zdraviliškim parkom.

Grb Občine Radenci je upodobljen na ščitu z dnom polkrožne oblike; vanj so postavljeni trije liki, ki simbolizirajo vrelce mineralne vode in griče, na levi polovici so trije vodni mehurčki, na desni polovici pa spodaj grozd in zgoraj stilizirana cerkvica.

Cestna pot

Peš, s kolesom, z avtomobilom, motorjem, avtobusom in seveda na rolerjih in skejtu.

Izvoz Vučja Vas

Hitro cesto zapustite pri izvozu Vučja Vas. Na semaforiziranem križišču zavijete desno, smer Radenci,  in nato sledite glavni cesti. Mačja cesta vas bo vodila skozi ravninski del vasi Hrastje Mota, Turjanci in Rihtarovci. Po desetih minutah vožnje po pokrajini ob Muri boste prispeli do Radencev. Krožišče zapustite pri prvem izvozu, v smeri Zdravilišča Radenci. Čez 100 metrov boste prispeli do parkirišča, parkirajte in se peš odpravite v park. Sledite otroškemu vrvežu in prispeli boste v Mačje mesto.

Povezava: Izvoz Vučja Vas

Izvoz Grabonoš

Hitro cesto zapustite pri izvozu Grabonoš, na koncu zavijete levo,  smer Radenci. Držite se glavne mačje ceste, ki vas bo vodila med polji, čez potok Ščavnica. Prispeli boste do vasi Okoslavci. Držite se glavne ceste, sledite smernim tablam, ki vas bodo pripeljale do malo večjega vzpona. Ko prispete na vrh, vas bo mačja cesta popeljala čez ljubke vrhove do znamenitega Kapelskega Vrha, bisera vinsko-kulinarične ponudbe. Z razgledne točke pri cerkvi sv. Marije Magdalene iz leta 1824 se vam bodo zdeli Radenci »kot na dlani«. Prispeli boste do »križišča« in nasadov najstarejšega  traminca, kjer boste zavili levo (držite se glavne ceste), pot vas bo peljala skozi vas Paričjak. Z gričevnatega dela, mimo Golf igrišča in sodobne cerkve sv. Cirila in Metoda se boste spustili v Radence. Držite se glavne ceste. Ko boste zapeljali pod železniškim mostom, boste prispeli do kožnega križišča. Zapustite ga pri drugem izvozu, smer Zdravilišče Radenci. Čez 100 metrov boste prispeli do parkirišča, parkirajte in se peš odpravite v park. Sledite otroškemu vrvežu in prispeli boste v Mačje mesto.

Povezava: Izvoz Grabonoš

Z vlakom

Najbližja železniška postaja je v Murski Soboti, od koder vas avtobusi v 15 minutah popeljejo do 12 km oddaljenih Radencev.

Ufo

Mačja cesta vodi v Mačje mesto – za svojeglave, avanturistične mačke:

-         Zračna pot (Pristajališče za letala - na arealu golfskega igrišča Radenci je namenjeno pristajanju manjših športnih letal. Steza je dolga 400 m in široka 20 m.)

-         Vodna pot (Rafting po reki Muri do Kajak-Kanu in Rafting kluba "Most" Petanjci.)